förlåt :(

förlåt för att jag inte har haft tid att blogga! :( det var varit så kul här i sverige och jag vill inte missa en enda dag av sommarlovet så jag kommer inte kanske att blogga tills skolan börjar men iaf så igår så var jag i skärholmen med min kompis (ilke) och vi kollade bara runt men iaf vi träffade deqa (min bästis :D) där hihi men dagen innan så köpte jag ganska många tröjor haha ;) då var jag med deqa men jag vet jag skriver bara jätte tråkiga inlägg jag vet men jag kommer inte på något ;P men nu så ska jag kanske ut med mona och aa typ vara i sätra elr skäris :P kommer väll bli kul tror jag men det kommer inte bilder nu för att jag inte har min egna data och att jag inte vet hur man laddar upp bilder på den här hihi men i alla fall ha det så bäst idag?? ha det så bäst haha jag menar ha det så bra :D

Kommentarer
Postat av: deqa

Låter kuul! ;)

2011-08-21 @ 18:24:38
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Samia

visst göre ;)

2011-08-26 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0